Nova pravila odijevanja - kampanja!
O AKTIVNOSTI
Kroz radionice održane 4.12. i X.12. učenice Srednje škole Ambroza Haračića Mali Lošinj osmislile su kampanju kojom žele utjecati na stavove o rabljenoj odjeći.
Naime, uočile su u njihovoj okolini postoje predrasude prema korištenju rabljene odjeće i odlučile djelovati u smjeru osvješćivanja javnosti kroz blagdansku kampanju, što je posebno važno jer u ovom razdoblju svi više kupujemo (a možda nema potrebe za time).Cilj kampanje "Second hand je novi trend" je povećati svijest naših sugrađanki i sugrađana o prednostima ponovnog korištenja odjeće i kupovanja u second hand dućanima kako bi potaknuli ljude u blagdanskom razdoblju na promišljanje o negativnim utjecajima brze mode i minimalizirali predrasude o second hand odjeći.
U tu svrhu osmislile su kampanju i izradile materijale za dijeljenje na društvenim mrežama. Kampanja je trajala u vremenima blagdana i najveće kupovine do kraja godine, kako bi se ukazalo na važnost donošenja novih odluka i navika. Učenice su osmislile i prigodne hashtagove ##secondhandjenovitrend #održivijejejeftinije
U provedbi radionica pomagale su nam naše studentice na praksi.