Digitalni marketing u udrugama
O AKTIVNOSTI
Komunikacijski plan, social media plan i ostale krilatice sve se češće sreću ne samo u radu udruga, već i natječajima! Vidljivost je vruća tema, informiranje i promocija među ciljanom skupinom često su velik zalogaj za (pre)opterećene udruge - od administracije do digitalnog marketinga, nekada se čini da tom poslu nema kraja.
Srećom, Marsela Mrnjavac nam je sve objasnila na edukaciji "Odnosi s javnošću u digitalnom okruženju" 3. i 4.2.2023.- od cilja odnosa s javnošću i pisanja priopćenja za medije do dobrog copywritinga na društvenim mrežama. Ponekad je teško pronaći vezu između oglasa za fini umak i objave o politikama za mlade, no zajednički smo pokušali pronaći tu dobitnu kombinaciju.
Trening je okupio oko 25 sudionika i sudionica iz cijele Hrvatske. Neki su mu prisustvovali uživo u Splitu, a neki u hibridnom obliku putem nezaobilaznog Zooma.
Edukacija se održala u sklopu projekta "Savjeti mladih - kako dalje?" usmjerenog na jačanje zagovaračke pozicije organizacija civilnog društva i osnaživanje smislene participacije mladih u savjetodavnim tijelima na lokalnoj i regionalnoj razini. Projekt u partnerstvu provode norveška Općine Lindesness, Udruga "Delta", Udruga gradova Republike Hrvatske te Info zona kao nositelj projekta. Provedba projekta podržana je s 75.000,00 € financijske podrške Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru Europskog gospodarskog prostora i Norveških grantova. Nadležno tijelo je Zaklada Slagalica iz Osijeka.